Obsah pre dospelých
Tento článok je určený osobám starším ako 18 rokov. Potvrďte, prosím, svoj vek.
Nie, späť do magazínuMajú antidepresíva vplyv na erekciu a libido?
Otázka
Dobrý deň, mal by som otázku ohľadom krátkej erekcie a nedostatocnej chuti na sex. Liečim sa na bipolarnu poruchu a beriem antidepresíva a antipsychtika. Odkedy som ich začal brat som cítil pokles chute na sex. Neviem ako to riešiť. Trocha sa bojím, že beriem veľa liekov a teraz mám k tomu brat ďalšie na erekciu. Aký je váš názor a ako sa to rieši ak už beriem veľa liekov?
Odpoveď odborníka
Dobry den, prepacte, neskoro som sa dostal k Vasej otazke...
Neviem ake lieky beriete, ale pokial ste stabilizovany na predpisanej terapii, nemenil by som to. Mozete skusit niektore z doplnkov vyzivy, ktore Vas stav a podavanu liecbu neovplyvnia, ale mozu pomoct s uvedenym problemom. Odporucil by som niektore z pripravkov od firmy Zerex - napr. Ultragolg dlhodobo a Extralong alebo Klasik Plus pred akciou. Drzim palce.
S uctou, KK
Odpovede majú informačný charakter a nenahrádzajú návštevu lekára.

